wtorek, 2 grudnia 2014

TrzY, dwa, 1... S T A R T !!!

Słowo na... bloga :)

Chodzę i myślę, jadę i planuję, siedzę i się zastanawiam. Jak pokazać, to co mi chodzi po głowie? Przyznaję się! Nigdy nie pisałem żadnego bloga, nawet nie jestem przypadkowym czytelnikiem, a tym bardziej namiętnym. Nie mam swoich ulubionych, ani mniej ulubionych...
Do niedawna nawet FB nie ogarniałem i nie dlatego, że jestem jakimś upośledzonym użytkownikiem internetu. Po prostu nie było mi to potrzebne do szczęścia!

I właśnie teraz rzucam się na głęboką wodę! Przyszedł taki czas w mojej rzeczywistości, który bez facebooka, bloga, strony web, aplikacji w „smartfonie” z dostępem do wszystkiego, się nie obejdzie. Ba! Jest nawet konieczny! I w ten sposób, chcąc swoją pasję uczynić sposobem na życie, dołączam do licznego grona Blogerów :)

Czy mi się uda zrobić coś na miarę własnych wyobrażeń, oczekiwań?
Czy komuś się to spodoba? Czy komuś moje wypociny się przydadzą?
Czy wreszcie, taka forma pokazywania siebie, swojej pasji, da mi satysfakcję?
Czas pokaże! :)

Jeśli już poświęcicie swój czas na zaglądniecie do cząstki mojego świata, to nie wahajcie się zostawić po sobie ślad. Wszystkie komentarze, w szczególności te konstruktywne, będą dla mnie bardzo cenne. Bo ten blog ma być przede wszystkim dla Was!

Wielka prośba do Was! Jeśli polubcie mojego bloga i uważacie, że warto tu zaglądać, to proszę, linkujcie, udostępniajcie, „lajkujcie”. Będę bardzo zadowolony, z każdego nowego czytelnika! :)

Zapraszam!
Radek

P.S. Odwiedzajcie mnie jak najczęściej, a ja będę miał wtedy dużo motywacji do dalszego działania :)


Początek, środek i... przyszłość :)

Skąd się wzięło „Karliki Team Projekt”? Z miłości i pasji! Z miłości dwojga ludzi i ich pasji do dwóch kółek, gór, podróży i radości odkrywania. Uwielbiamy jak coś się dzieje, nie lubimy siedzieć w miejscu, ale cenimy sobie Nasz mały wiejski świat, który pozwala oderwać się od pędzącej rzeczywistości. Wolność! To jest dla Nas najważniejsze!

Czym jest „Karliki Team Projekt”? Jest wycinkiem Naszego świata :) Brzmi górnolotnie, ale wszystko co jest i będzie tworzone pod szyldem „Karliki Team Projekt” powstaje z pasji. Jest nastawione na maksymalizację pozytywnych doznań i odczuć. Dlatego wszystko co będę proponować, prezentować, wcześniej osobiście testuję i sprawdzam na własnym organizmie... ;)

Więc, do rzeczy! Moim celem jest dzielenie się swoimi doświadczeniami i wiedzą. Wiem ile pracy trzeba włożyć w przygotowanie wyprawy na rowerze, aby przyniosła ona maksymalną ilość pozytywnych wrażeń. I ile po drodze może być rozczarowań! W szczególności w miejscu, gdzie nie powinno ich być! Czyli w terenie! Tam gdzie powinna być zabawa i frajda z jazdy! Głównym celem projektu „Karliki Team Projekt” jest przewodnictwo rowerowe, ale nie tylko. Dopasowane na miarę oczekiwań i umiejętności odbiorcy. Blog i strona web będą pokazywały to co sprawia mi maksymalną frajdę i czym się interesuję. Każdy będzie mógł to wykorzystać i ułatwić sobie trochę eksplorację terenu. Jeśli czytanie map i poruszanie się w terenie nie jest Twoją najlepszą stroną, a chcesz z wyprawy, urlopu czy weekendu wracać do domu z uśmiechem na twarzy, to potrzebujesz mnie – przewodnika.

I tu dochodzimy do sedna! :) Chcę się dzielić swoim czasem z innymi ludźmi i życie zawodowe oprzeć na swojej pasji. Moim zdaniem brakuje dobrych przewodników dla ludzi chcących spędzać wolny czas jeżdżąc na rowerze. W szczególności dla tych bikerów, którzy uprawiają ekstremalne „odłamy” kolarstwa. Widać to na przykładzie popularności ścieżek czy „bikeparków” budowanych specjalnie do jazdy rowerem, np. Singltrek pod Smrkem, czy Rychlebske Stezky. A obok nich jest wiele miejsc, ścieżek, gdzie można mieć jeszcze więcej frajdy z jazdy! Ale jak nie znasz terenu i nie poświęcisz czasu na jego eksplorację, to nici z udanego wypadu w góry.

Mój przewodnik w sieci, jak i przyszłe posiadanie uprawnień Przewodnika Sudeckiego, będzie wyspecjalizowane w szeroko pojętą turystykę rowerową. Nie chcę się ograniczać tylko do mojej pasji jeżdżenia allmoutain czy enduro. Jestem również otwarty na normalne, turystyczne jeżdżenie na rowerze i zwiedzanie tego, co jest w danym miejscu warte zobaczenia. To przecież robiłem od lat! :)

Ja wsiadam na rower!!! A Ty? Dołączysz do mnie? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz